دستگاه تزریق پلاستیک چینی

پارت پلاست در زمینه واردات انواع ماشین تزریق پلاستیک چینی از برند JSV فعالیت دارد که به میزان زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند و می‌توان دقت آن‌ها را متناسب با فشار و جریان موردنیاز تنظیم کرد. به این ترتیب توان خروجی هیدرولیک همواره با توان موردنیاز دستگاه مطابقت دارد و هیچ ماده‌ای از طریق شیر سرریز هدر نمی‌رود.

فروش دستگاه تزریق پلاسیک چینی JSV

دستگاه‌های برند JVS به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حدود 30 تا 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند. همچنین می‌توان برای افزایش سرعت دستگاه، به راحتی حجم پمپ را افزایش داد؛ زیرا قطعات به خوبی آب بندی شده‌اند و دمای پایین روغن باعث افزایش قدرت موتور الکتریکی خواهد شد. این برند از لحاظ کیفیت کاری بالا و از لحاظ قیمتی به صرفه ترین و قابل رقابت با مدل‌های موجود در باز هست.

کاربرد دستگاه تزریق پلاستیک چینی

دستگاه تزریق پلاستیک را می‌توان یکی از بهترین دستگاه‌های صنعتی دانست که تقریبا در همه صنایع به کار می‌رود. برای مثال انواع لوازم خانگی و ظروف یک بار مصرف را می‌توان با استفاده از این دستگاه تولید کرد؛ اما برخی از صنایع دیگر مانند ساخت هواپیما، تولید وسایل الکترونیکی، ساخت قسمت‌های داخلی خودرو یا سایر وسایل نقلیه هم با استفاده از دستگاه تزریق پلاستیک چینی انجام می‌شود. همچنین می‌توان انواع وسایل مصرفی مانند مسواک، اسباب بازی‌های کوچک، سرنگ، گلدان، سبدهای میوه و سطل را با استفاده از این دستگاه تولید کرد.

مشخصات فنی دستگاه‌های تزریق پلاستیک چینی

  • دارای سرعت بالا در تزریق
  • دارای نیروی گیره بسیار متنوع از 60 تا 8500 تن
  • دارای وزن تزریق 50 گرم تا 150 کیلوگرم
  • دارای فشار تزریق قابل تنظیم
  • مجهز به CPU برای کنترل دقیق فرایند تزریق
  • دارای امکان گزارش گیری از تولید
  • دارای امکان نمایش خطا‌های سیستم
  • دارای قابلیت ذخیره اطلاعات در حافظه داخلی
  • امکان نمایش دمای روغن موجود در مخزن
  • دارای قابلیت کنترل دمای سیلندر
  • مجهز به نمایشگر 12 اینچی بزرگ
  • دارای قابلیت نمایش عملکرد برای نظارت بر خطوط تولید
  • دارای امکان تغییر زبان
  • دارای امکان تست دیجیتال عملکرد

انواع دستگاه‌های تزریق پلاستیک بر اساس ظرفیت

در زمان خرید دستگاه تزریق پلاستیک چینی باید بدانید که ظرفیت تولید این دستگاه‌ها تفاوت دارد؛ به همین دلیل است که در فروشگاه‌های مختلف، ظرفیت‌های بسیار کم تا زیاد را بسته به نیاز شما ارائه می‌دهند. ما در فروشگاه پارت پلاست، انواع دستگاه تزریق پلاستیک چینی را با ظرفیت‌هایی برحسب گرم یا تن به شما ارائه می‌دهیم تا بتوانید بسته به نوع وسیله تولیدی و حجم تولید خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. در حال حاضر ظرفیت دستگاه‌های تزریق پلاستیک موجود در پارت پلاست عبارتند از:

  • 70 ، 140، 170، 220، 268، 300، 360، 420، 450، 520، 600، 700، 800، 1100، 1300، 1600، 2100، 2600 تن ، که معنی آن نیروی اعمالی کلمپ دستگاه می‌باشد.

معرفی برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی

کاربردهای گسترده دستگاه‌های تزریق پلاستیک در صنایع مختلف از مهم‌ترین دلایلی است که باعث شده تا شرکت‌های مختلف در راستای عرضه این دستگاه‌های کاربردی فعالیت داشته باشند. صنایع در هنگام تصمیم‌گیری درباره خرید دستگاه تزریق پلاستیک چینی نیاز دارند تا با بهترین برندهای فعال در این زمینه آشنا شوند و متناسب با شرایط ارائه‌شده و نیازهای خود برای خرید اقدام کنند. از این رو ما قصد داریم تا در این مقاله از پارت پلاست به طور کامل به شرح کامل برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی بپردازیم.

ارس ماشین

اگر به دنبال برندی با تجربه چندین و چندساله در زمینه تولید و عرضه دستگاه‌های تزریق پلاستیک هستید، ارس ماشین با آغاز فعالیت خود از سال 1357 می‌تواند از جمله برندهای مطرح در این زمینه باشد. این شرکت به طور اختصاصی تولید ماشین‌های تزریق پلاستیک را از سال 1364 آغاز کرد و همواره در حال تلاش برای ارتقاء کیفیت محصولات خود بوده است. محصولات ارس ماشین از استاندارد ایران تبعیت می‌کنند. همچنین این برند به عنوان نماینده انحصاری شرکت‌های SHINI و HAITIN فعالیت می‌کند.

دستگاه‌های تزریق پلاستیک ارس ماشین توانایی کاهش مصرف انرژی تا مقدار 80 درصد را دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود آن را در مدل‌های مختلف بین تناژ 60 تا 15000 سفارش دهید. در ساخت تمام محصولات ارس ماشین از افراد متخصص با دانش فنی بالا استفاده می‌شود و برای همه آن‌ها خدمات پس از فروش گسترده در نظر گرفته است. فعالیت گسترده شرکت در زمینه صادرات به کشورهای آسیای میانه، آمریکایی و حوزه خلیج فارس نشان‌دهنده کیفیت بالای دستگاه‌های تزریق پلاستیک آن است.

ان بی ام ماشین

از دیگر برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی می‌توان به برند نکو بهینه ماشین با نام اختصاری NBM اشاره کرد. فعالیت این شرکت به واردات، فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های تزریق پلاستیک مربوط می‌شود. فعالیت اصلی شرکت از سال 1381 آغاز شد و نیاز بازار به این دستگاه کاربردی باعث شد تا شرکت از سال 1391 دستگاه‌های تزریق پلاستیک را تولید کند. ان بی ام ماشین از نمایندگی انحصاری دستگاه‌های تزریق شرکت‌های برتر هایشینگ و ایزومی برخوردار است.

ان بی ام ماشین یکی از برند های مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی

NBM ماشین مطرح در سال 1395 همکاری خود با شرکت لشان را آغاز کرد. نکو بهینه ماشین در تولید محصولات خود به دنبال رفع نیازهای مشتریان به بهترین شکل ممکن است. شرکت ان بی ام ماشین تأمین همه قطعات یدکی محصولات خود را به عهده دارد و برای سرویس‌دهی بهتر تمام تلاش خود را به کار می‌بندد. شما با ثبت سفارش دستگاه تزریق پلاستیک از برند NBM می‌توانید آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

برند JSV

برند جی اس وی یکی از برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی

برند JSV از دیگر برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی است که تمام دستگاه‌های آن تا حد قابل توجهی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شوند. دستگاه‌های تزریق پلاستیک شرکت JSV قابلیت تنظیم دقت را متناسب با فشار و جریان موردنیاز دارند. این قابلیت دستگاه‌های برند JSV باعث تطابق توان خروجی هیدرولیک با توان موردنیاز می‌شود.  دستگاه‌های این برند از گواهینامه ISO 9001 و ISO 2000 برخوردار هستند. مشتریان در هنگام سفارش دستگاه‌های برند JSV خیالشان از بابت خدمات پس از فروش آن‌ها راحت باشد. دستگاه‌های تزریق پلاستیک این برند بین تناژ 70 تن تا 2400 تن قابل سفارش هستند. برند JSV در تولید دستگاه‌های باکیفیت و مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها می‌تواند در میان دیگر رقبا برنده شود.

برند آربی ماشین

آربی ماشین به عنوان برند مطرح دیگر در زمینه تولید دستگاه‌های تزریق پلاستیک معرفی می‌شود. تجربه 38 ساله برند آربی باعث شده تا خیال مشتریان از بابت کیفیت محصولات راحت باشد. کارشناسان و پرسنلی مجرب و متخصص، ساخت محصولات برند آربی را به عهده دارند. دستگاه‌های تزریق پلاستیک آربی قبل از آن‌که در بازار عرضه شوند، کاملاً مورد تست قرار می‌گیرند و عملیات‌های مختلف ازجمله سخت‌کاری و تنش‌زدایی روی آن‌ها انجام می‌شود، ازاین‌رو همه دستگاه‌ها بدون کوچک‌ترین مشکلی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. مشتریان می‌توانند تناژهای مختلف دستگاه تزریق پلاستیک را از این برند معتبر سفارش دهند.

برند هایدا

برند هایدا یکی دیگر از برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی است که آغاز فعالیت آن به سال 1992 تعلق دارد و اصلی‌ترین هدف آن ارائه محصولاتی با کیفیت بسیار بالاست. حفظ اشتیاق و نوآوری از ارزش‌های این برند معتبر به شمار می‌رود. این شرکت برای بهبود دائمی محصولات خود و ارتقاء آن‌ها با یک مرکز تحقیقاتی معتبر در ارتباط است. کیفیت عالی و ساخت عالی از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه‌های تزریق پلاستیک چینی است.

برند تری پلاست

از دیگر برندهای مطرح که می‌توان برای خرید دستگاه‌های تزریق پلاستیک باکیفیت به آن‌ها مراجعه کرد، برند تری‌پلاست است. شرکت‌های اروپایی این دستگاه‌ها را تولید می‌کنند و از بارزترین ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به داشتن سرعت بسیار بالا اشاره کرد. فول سروو بودن دستگاه‌های تری‌پلاست باعث شده تا مصرف انرژی بسیار کمی داشته باشند. تأسیس تری‌پلاست به سال 2006 برمی‌گردد که برای ساخت دستگاه‌ها و انجام کارهای مربوط به تحقیق و توسعه از متخصصانی مجرب استفاده می‌کند.

تیم این شرکت کارکنان حرفه‌ای، نیرو‌های آموزش‌‌دیده در خط تولید و تیم مهندسی باتجربه و همین‌طور فروش با تحصیلات بالا را شامل می‌شود. دستگاه‌های تزریق پلاستیک تری‌پلاست در تناژ‌های 100 تن تا 2500 تن روانه بازار می‌شوند. همه محصولات شرکت بر عملکرد با کیفیت بالا و قیمت‌های مقرون‌به صرفه متمرکز هستند.

برند هایونگ

دستگاه‌های تزریق پلاستیک برند هایونگ قابل سفارش در تناژهای مختلف بین 70 تن تا 2000 تن هستند. هایونگ به عنوان یکی دیگر از برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی شناخته می‌شود و ازجمله پرطرفدارترین‌هاست. دستگاه‌های تزریق پلاستیک هایونگ به کاربران خود اجازه تولید محصولات متنوعی را می‌دهد تا به بهترین شکل ممکن بهره‌وری خود را افزایش دهند. سیلندرهای مخصوص انتقال پلاستیک ذوب‌شده به شما اجازه می‌دهد تا محصولاتی با اندازه‌های مختلف را تولید کنید.

برند لیسانگ الکتریکی چینی

از بهترین برندهای دستگاه تزریق پلاستیک چینی می‌توان به لیسانگ الکتریکی اشاره کرد. این برند در 15 سال تجربه تجاری خود توانسته با ادغام تحقیق و توسعه فناوری، محصولاتی پیشرفته را روانه بازار کند. دستگاه لیسانگ الکتریکی چینی با به کارگیری نیروهای فعال و استعدادهای خود از فن‌آوری پیشرفته بین‌المللی برخوردار است که نتیجه ترکیب این دو عنصر تولید ماشین‌های تزریق پلاستیک با سرعت بالاست. شما عملکرد و کیفیت تجهیزات این برند را می‌توانید با محصولات برندهایی مانند HUSKY و DEMAG مقایسه کنید. نصب و راه‌اندازی، ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش روی تمام محصولات برند معتبر لیسانگ الکتریکی چینی ارائه می‌شود.

برند پاورجت

برند پاورجت نهمین برند مطرح تولید کننده دستگاه تزریق پلاستیک

اگر به دنبال دستگاه‌های تزریق پلاستیک با تناژهای بالا و با قیمتی به صرفه هستید، دستگاه‌های برند پاورجت می‌تواند انتخابی ایده‌ال برای شما باشد. دستگاه‌های پاورجت را اغلب برای تولید سطل، پالت پلاستیکی، سپر ماشین و دیگر قطعات بزرگ پلاستیکی مورداستفاده قرار می‌دهند. از دیگر قابلیت‌های محصولات این برند مطرح می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا مقدار 30 درصد اشاره کرد و در قالب‌گیری‌های حساس عملکرد بسیار مناسبی دارند. سیستم‌های کنترل دستگاه‌ها از نوع اروپایی B&R با کارایی بسیار بالا هستند. پاورجت تضمین‌کننده قیمت‌های رقابتی و کیفیت تمامی محصولات خود است.

مزایای دستگاه تزریق پلاستیک چینی

مهمترین مزیت‌های دستگاه تزریق پلاستیک چینی عبارتند از:

  • دارای راندمان زیاد
  • افزایش بهره وری و توان تولید
  • امکان تولید قطعات با ویژگی‌ها و ابعاد یکسان
  • قابلیت کار مداوم به مدت زمان طولانی
  • گزینه ای اقتصادی در مقایسه با دیگر برندها
  • دارای تناژ‌های بسیار متنوع
  • امکان ساخت انواع مواد پلاستیکی
  • دارای دقت بسیار بالا و امکان تکرار عملکرد
  • دارای امکان سفارشی سازی
  • گارانتی معتبر و طولانی مدت

معایب دستگاه تزریق پلاستیک چینی

دستگاه تزریق پلاستیک چینی سال‌های زیادی است که در بازار ایران حضور دارد و برندهای مختلفی در این زمینه فعالیت دارند؛ همین موضوع باعث شده که تنوع کیفیت دستگاه‌های تزریق پلاستیک چینی هم بسیار زیاد باشد. به همین دلیل نیاز است که قبل از خرید، درباره برند و فروشنده به خوبی تحقیق کرده و از یک برند معتبر این دستگاه را خریداری کند. علاوه بر این، باید بدانید که بسیاری از دستگاه‌های چینی مشکل تبدیل زبان را دارند و همین موضوع می‌تواند بر روی ارتباط شما با ماشین تاثیر منفی بگذارد. بنابراین حتما از نمایندگی‌های فروش معتبر این دستگاه را خریداری کنید تا بتواند در برطرف کردن این چالش‌ها به شما کمک کند.

انواع ماشین تزریق پلاستیک چینی

دستگاه‌های تزریق پلاستیکی که توسط پارت پلاست وارد شده و به فروش می‌رسند، بر اساس تناژ و کاربرد در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند. به عبارت بهتر بر اساس وزن قطعه، میزان ورودی دستگاه و کاربرد‌های آن می‌توان این مدل دستگاه‌ها را در دسته‌های مختلفی قرار داد که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

لوازم جانبی ماشین تزریق پلاستیکی چینی

ماشین‌های تزریق پلاستیک چینی برای اینکه بتوانند بازدهی زیادی داشته باشند، نیاز به یک سری لوازم جانبی دارند که عبارتند از:

  • انواع اینورتر برای کنترل سرعت
  • انواع چیلر برای خنک کردن دستگاه
  • انواع کنترل کننده برای تنظیم دمای قالب
  • انواع میکسر یا مخلوط کننده مواد
  • انواع گازگیر یا خشک کن
  • انواع ربات برای انجام کار‌هایی مانند لیبل زدن
  • مواد کش زمینی و هوایی
  • مخازن ذخیره مواد
  • انواع سیلندر و ماردون
  • آسیاب دهانه، 40،60 و 80 سانت

این لوازم جانبی می‌توانند به اتوماتیک سازی خطوط تولید کمک زیادی کرده و نیاز به نیروی انسانی را کاهش دهند. پارت پلاست علاوه بر فروش دستگاه تزریق پلاستیک چینی در زمینه فروش لوازم جانبی این ماشین‌ها هم فعالیت دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این لوازم یا خرید مستقیم آن‌ها با ما تماس بگیرید.

انواع بر اساس کاربرد

5 نوع دستگاه تزریق پلاستیک بر اساس کاربرد

بسته به اینکه شما برای ساخت چه وسایلی از این دستگاه‌ها استفاده می‌کنید یا اینکه چه نوع پلاستیکی با آن‌ها سازگاری دارد، دستگاه‌های تزریق پلاستیک را در دسته‌های زیر قرار می‌دهند:

دستگاه تزریق پلاستیک سبد میوه، جعبه یا سبد پلاستیکی

دستگاه تزریق پلاستیک سبد میوه برای تزریق به صورت حرارتی در قالب‌هایی به شکل جعبه‌های پلاستیکی یا سبد‌ها استفاده می‌شود و معمولا در فرآوری محصولات کشاورزی به کار می‌رود. این مدل از دستگاه‌های تزریق پلاستیک شامل قست‌هایی مانند محفظه تزریق، دیگ حرارتی و ماشین آلات هیدرولیکی هستند که می‌توانند با سرعت و کیفیت بالا، سبد‌های میوه و جعبه‌های پلاستیکی را تولید کنند.

دستگاه تزریق پلاستیک PVC

دستگاه تزریق پلاستیک پی وی سی معمولا به صورت پیستونی تولید می‌شود و گیره‌های آن می‌توانند نیرویی در بازه 1.5 تا 2.5 تن در اینچ مربع را انتقال دهند. این مدل از ماشین‌های تزریق پلاستیک معمولا با پلی وینیل کلراید ذوب شده تغذیه می‌شوند و در ساخت انواع لوله‌های برق، پنجره، کف عایق، لوله‌های آب و فاضلاب و کابل‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند. همچنین برای خرید پی وی سی بر روی لینک درج شده کلیک کنید. دستگاه تزریق پلاستیک PVC یکی از بهترین گزینه‌ها برای برای ساخت دیوارهای بسیار نازک و تولیدات پلاستیکی با راندمان بالا است. این دستگاه دقت زیادی دارد و عملکرد بسیار پایداری را ارائه می‌دهد.

دستگاه تزریق پلاستیک پت یا بطری

دستگاه تزریق پلاستیک پت برای تولید انواع بطری‌های پلاستیکی استفاده می‌شود و معمولا پلی اتیلن ترفتالات به عنوان ماده اولیه آن به کار می‌رود. دستگاه تزریق پلاستیک پت زن سرعت بالایی در تولید دارد و طول سیلندر آن هم زیاد است؛ به همین دلیل از نظر واحد تزریق در مقایسه با دیگر انواع این محصولات، تفاوت‌هایی دارد. دستگاه تزریق پت PET یک نوع دستگاه با پمپ متغیر است که باعث صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی شده و دقت بالایی را متناسب با فشار و جریان ایجاد می‌کند؛ در نتیجه توان خروجی همیشه با توان اسمی دستگاه مطابقت دارد و اتلاف انرژی به صفر خواهد رسید. در مقایسه با نوع پمپ ثابت، این دستگاه می‌تواند از 30 تا 60 درصد باعث صرفه جویی در انرژی شده و قدرت موتور الکتریکی را افزایش دهد.

ماشین تولید نایلون

پارت پلاست در زمینه فروش انواع دستگاه تزریق پلاستیک مانند دستگاه تولید نایلون فعالیت دارد و شما می‌توانید برای تکمیل خطوط تولید خود، این محصول را از ما خریداری کنید. این مدل دستگاه‌ها می‌توانند نایلون‌ها را به صورت رولی تولید کنند و عرض آن‌ها هم قابل تنظیم است. در صورتی که قصد دارید انواع پلاستیک زباله، فریزر یا دسته دار را به صورت انبوه تولید کنید، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دستگاه تزریق پلاستیک اسپید بالا

دستگاه تزریق پلاستیک های اسپید یا سرعت بالا معمولا قدرت خود را به صورت هیدرولیکی تامین می‌کند و از سروو موتور استفاده مینماید. این مدل از دستگاه‌های تزریق پلاستیک دارای کنترلر‌هایی هستند که می‌تواند در تنظیم سرعت و سایر مشخصات دستگاه کمک کننده باشد. خرید دستگاه تزریق پلاستیک های اسپید بیشتر با هدف تولید ظروف یک بار مصرف یا وسایل پلاستیکی با جداره‌های نازک انجام می‌شود.

ماشین‌های تزریق پلاستیک اسپید چینی، در دسته دستگاه‌هایی قرار می‌گیرند که برای بهینه سازی زمان سیکل بسیار مناسب هستند و امکان تولید قطعات با دیواره‌های نازک را فراهم می‌کنند. این دستگاه‌ها سرعت تزریق بالایی داشته و برای تولید انبوه انواع ظروف یک بار مصرف مورداستفاده قرار می‌گیرند. در حال حاضر دستگاه‌های قالب گیری تزریقی سروو موتور JSV پیشرفته‎‌ترین فناوری هیدرولیک و الکتریکی را ادغام کرده و توانسته‌اند به سرعت بالا دست پیدا کنند. این دستگاه‌ها، عملکرد عالی پایدار، سرعت بالا، کارایی مناسب و پاسخ دقیقی را ارائه می‌دهند. همچنین برای تولید دیوارهای بسیار نازک و تولیدات پلاستیکی با راندمان بالا، صرفه جویی در انرژی و دقت زیاد مناسب هستند.

ورتیکال یا عمودی

دستگاه تزریق پلاستیک چینی ورتیکال یا عمودی، به دلیل دقت بالایی که دارد بسیار محبوب شده و در انواع مختلفی با میز‌ ثابت، کشویی، چرخشی یا سی فریم به بازار عرضه می‌شود. این دستگاه، بیشتر در صنایع الکترونیک کاربرد دارد و دقت بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین نمونه‌های متنوع در تناز بالا یا پایین دارد.

انواع دستگاه تزریق پلاستیک بر اساس تناژ

منظور از تناژ در فروش دستگاه تزریق پلاستیک، قدرت گیره آن‌ها است که بر این اساس می‌توان گفت که این دستگاه‌ها در بازه 50 تا 2000 تن قرار می‌گیرند. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه تزریق پلاستیک با تناز 50، 80، 100، 150، 160، 200، 250، 260 و … با ما در پارت پلاست تماس بگیرید.

انواع بر اساس گرماژ

بسته به وزن قطعه ای که دستگاه تولید می‌کند یا گرماژ، می‌توان این ماشین‌ها را در انواع مختلفی طبقه بندی کرد. در حال حاضر کمترین گرماژ برای انواع دستگاه تزریق پلاستیک برابر 20 گرم و بیشترین مقدار برابر 5000 گرم یا 5 کیلوگرم است.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک چینی

عوامل موثر بر قیمت دستگاه تزریق پلاستیک چینی

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک بر اساس معیار‌های مختلفی تعیین می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع سیستم قدرت دستگاه
  • گرماژ
  • تناژ
  • نوع محصول تولیدی

شما می‌توانید برای خرید انواع دستگاه تزریق پلاستیک با بهترین قیمت بازار و کیفیت بالا با ما در پارت پلاست تماس بگیرید.

فروش اقساطی دستگاه تزریق پلاستیک چینی

پارت پلاست در زمینه فروش اقساطی دستگاه تزریق پلاستیک فعالیت دارد. به این صورت که مقداری از قیمت دستگاه را به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شده و مابقی به صورت اقساط 4 تا 8 ماهه تسویه می‌شود. پس برای خرید اقساطی دستگاه تزریق پلاستیک با ما تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش ماشین تزریق پلاستیک چینی

خدمات پس از فروش دستگاه تزریق پلاستیک

گروه پارت پلاست شامل یک تیم مهندسی در خصوص خدمات پس از فروش دستگاههای تزریق پلاستیک است که شما را 18 ماه گارانتی و حداقل 10 سال پس از خرید دستگاه همراهی می کند. برند JVC در مدت زمان فروش از لحاظ عمر کاری و کیفیت مورد قبول صنعتگران عزیز بوده است، که برای سفارش این دستگاه در درجه اول میتوانید از مشتریان سابق ما پیگیر کیفیت کار باشید، همچنین کلیه قطعات اساسی این دستگاه شامل PLC، HMI،  سروو موتور، درایور و برد این دستگاه در ایران نمایندگی دارد و سایر قطعات مصرفی مانند ماردون هم به صورت یدکی موجود هست.

دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی

در صورتی که قصد خرید دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم چینی داشته باشید، با توجه به اعلام مشتریان قبلی برای واگذاری دستگاههای خود، ما می‌توانیم پل ارتباطی برای برآورد قیمت دستگاه تزریق پلاستیک دست دوم به طور منصفانه و کمک در راه اندازی و نصب دستگاه کارکرده باشیم.

فروش دستگاه تزریق پلاستیک چینی در اصفهان

شما می‌توانید انواع دستگاه تزریق پلاستیک چینی را با قیمت فوق رقابتی از ما در پارت پلاست خریداری کنید و از بابت کیفیت محصول، خیالتان کاملا راحت باشد. ما همچنین در زمینه فروش دستگاه تزریق پلاستیک در اصفهان فعالیت کرده و انواع مختلف این دستگاه‌ها را با تناژ‌های متفاوت به شما عرضه می‌کنیم. برای خرید این دستگاه در هر جای ایران که هستید می‌تواند با ما تماس بگیرید و درباره شرایط پرداخت و نحوه تحویل اطلاعات لازم را به دست آورید.

سوالات متداول

بهترین نوع دستگاه تزریق پلاستیک کدام است؟

این موضوع بر اساس نوع کاربرد موردنظر شما تعیین می‌شود؛ بنابراین قبل از خرید می‌توانید برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

برند دستگاه تزریق پلاستیک که پارت پلاست وارد می‌کند، چیست؟

پارت پلاست در زمینه واردات انواع دستگاه تزریق پلاستیک چینی با برند JVS فعالیت دارد.

قیمت دستگاه تزریق پلاستیک چقدر است؟

قیمت این دستگاه بر اساس تناژ، گرماژ و دیگر مشخصات آن تعیین می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت این ماشین با ما تماس بگیرید.

کدام‌ یک از برندهای مطرح دستگاه تزریق پلاستیک چینی در تناژهای بالا روانه بازار می‌شوند؟

برند پاورجت برای این منظور بهترین محصولات را ارائه می‌دهد

کدام‌یک از برندهای مطرح دستگاه‌های تزریق پلاستیک چینی بیشترین تجربه را در این زمینه دارند؟

ارس ماشین، آربی ماشین و برند هایدا از باتجربه ترین برندهای فعال در این حوزه به شمار می‌روند

کدام برند دستگاه‌های تزریق پلاستیک ارائه‌دهنده به صرفه‌ترین قیمت‌هاست؟

برند JSV محصولاتی با مقرون به صرفه‌ترین قیمت‌ها را در میان دیگر رقبا عرضه می‌کند.

4.7/5 - (3 امتیاز)