پلی الفین الاستومر چیست؟

کمتر از یک دهه است که POE به عنوان یکی از اصلی‌ترین پلاستیک‌های مورد استفاده در صنعت شناخته می‌شود و بسیاری از صنعتگران به دنبال آن هستند. این ماده با اکثر مواد الفینی سازگاری دارد و ترکیب آن با دیگر پلاستیک‌ها مقاومت آن‌ها در برابر ضربه را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

ویژگی های POE

برای خرید پلی الفین الاستومر لازم است که ویژگی‌های کلی آن را بشناسید تا متوجه شوید که آیا برای شما مفید است یا خیر. POE معمولا به عنوان جایگزین الاستومرهای پلی اولفین تجاری استفاده می‌شود. این موضوع به دلیل وجود ویژگی‌های زیر در این ماده است.

  • مناسب برای کاربردهای ترموپلاستیک یا ترموست (پراکسید یا رطوبت گیر)؛ چه به عنوان پلیمر اصلی و چه به عنوان یک عنصر افزایش دهنده ارزش در فرمولاسیون‌های ترکیبی
  • دارای الاستیسیته، چقرمگی و شکل پذیری در دمای پایین
  • طراحی شده برای بهینه سازی پردازش و عملکرد نهایی
  • پایداری حرارتی عالی و مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش
  • قابل بازیافت

کاربرد پلی الفین الاستومر

با خرید پلی الفین الاستومر از پارت پلاست می‌توان آن را در صنایع زیر به کار گرفت.

  • ساخت قطعات درونی و بیرونی خودرو
  • تولید انواع سیم و کابل
  • تولید کالاهای اکسترود شده و قالب گیری شده
  • تولید انواع کالاهای پزشکی
  • تولید چسب، فوم و کفش

قیمت پلی الفین الاستومر POE

پلی الفین الاستومر POE از سری پلاستیک‌های مهندسی پرکاربرد در اکثر صنایع است و بسیاری از صنعتگران ایرانی نیز خواهان خرید آن هستند. این ماده در داخل کشور تولید نمی‌شود و علاوه بر تاثیراتی که قیمت ارز و شرایط بازار بر روی قیمت آن می‌گذارند، عده‌ای دلال نیز تلاش می‌کنند قیمت POE را بالا ببرند. گروه پارت پلاست همواره در تلاش است با حذف واسطه‌ها محصول را از تولیدکننده اصلی تهیه کند و آن را به دست مصرف کنندگان برساند. به همین دلیل هم هست که قیمت POE در پارت پلاست از هر جای دیگری مناسب‌تر است.

خرید POE از پارت پلاست

برای ثبت سفارش و خرید پلی الفین الاستومر از پارت پلاست با کارشناسان ما تماس بگیرید. آن‌ها آماده‌اند تا کلیه شرایط فروش را به شما توضیح داده و پاسخ سوالاتتان را نیز بدهند. علاوه بر این شما می‌توانید قیمت روز POE و هر نوع پلاستیک مهندسی دیگر را نیز استعلام بگیرید و به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. پارت پلاست تعهد می‌دهد که آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برساند.

سوالات متداول

پلی الفین الاستومر POE دارای چه ویژگی‌هایی است؟

این ماده استحکام بالایی دارد و در برابر بالا رفتن دما و اشعه فرابنفش نیز مقاوم است. POE قابلیت بازیافت دارد و همچنین می‌توان از آن برای بهبود فرایند پردازش نهایی انواع مواد استفاده کرد.

مراحل خرید POE چگونه است؟

برای خرید این ماده از طریق شماره تلفن‌های موجود در همین صفحه با کارشناسان پارت پلاست تماس بگیرید. پس از استعلام قیمت روز می‌توانید سفارش خود را به هر میزان و از هر کجای کشور ثبت کنید.

4.5/5 - (2 امتیاز)